Pagina's

zaterdag 6 april 2013

Wie zijn we - Jitske, Sabine, Marleen, Dana, Ilse & Anne-Fleur


Hoi iedereen!

We hebben nog niet echt iets over onszelf geschreven dus hierbij een klein artikeltje over onszelf! Veel plezier met lezen!


Liefs, 
Ons alle zes


Ik ben Jitske, 15 jaar, woon in Noord-Holland en ik zit in 3 VWO. Ik kijk ik graag op allerlei beautyblogs, vandaar dat ik op een gegeven moment zelf ook wel een beautyblog zou willen, net als de andere bloggers hier. Eerst dacht ik alleen 'het zou leuk zijn', maar toen we erachter kwamen dat het iedereen superleuk leek hebben we er meteen een gemaakt! Ik zit ik op dansen (bij Ilse & Dana) en spreek het liefst elke dag wel af met vriendinnen. Ook houd ik erg van bakken & natuurlijk schrijven over beauty, fashion en lifestyle, maar eigenlijk vind ik alles leuk! Ik hoop dat jullie onze blog leuk vinden :)

Ik ben Sabine, 15 jaar en woon ook in Noord-Holland. Ook ik zit in 3 VWO, wat aardig druk is en ik dus veel tijd besteed aan school, maar als er een gaatje is om is iets anders te doen ben ik vaak bij mijn vriendinnen, speel ik hockey en hou ik ervan om rond te snuffelen op beautyblogs. Daar haal ik ook veel inspiratie vandaan, vandaar dat ik nu zelf ook wel een blog wilde beginnen!

Ik ben Marleen en ik ben 14 jaar oud, mijn verjaardag is op 30 april. Ik zit in 3 VWO, en woon in Noord-Holland. Ik houd superveel van fashion en make-up daarom vind ik dit heel leuk om te doen. Ik wist nog niet zoveel van blogs af, maar ik kijk er steeds vaker op en ik vind ze echt leuk! Vooral de beauty- & fashionblogs. Als sport doe ik hockey met een heel leuk team! Ik heb blond haar en blauwe ogen en ik ben de langste.

Ik ben Dana, 15 jaar en woon ook in Noord-Holland en ik zit ook in 3 VWO. Ik zit op dansen en spaar al sinds ik heel klein was make-up spulletjes en nagellak. Ik ben gek op bijna alles wat te maken heeft met beauty en fashion. Afspreken met vriendinnen en dansen zijn de dingen die ik het liefste doe. De meiden van deze blog zijn ook m'n beste vriendinnen!

Mijn naam is Ilse. Ik ben 14 jaar en ik woon net als de andere 5 meiden in Noord-Holland. Ik dans in een ontzettend leuke en gezellige dansgroep: Antidote. Op school is het vooral heel gezellig met z’n allen, ondanks dat 3 VWO een heel zwaar niveau is.
Ik vind het echt een ontzettend leuk idee om een beautyblog te beginnen en ik hoop dat jullie het een leuke blog gaan vinden!

Ik ben Anne-Fleur, 15 jaar en ik ben de oudste van iedereen. Naast dat ik in 3 VWO zit en ook in Noord-Holland woon, doe ik aan hockey en houd ik ongelofelijk veel van shoppen. Een super leuke bezigheid vind ik om met mijn vriendinnen af te spreken en om beauty blogs en filmpjes te bekijken. Na al deze bloggers gezien te hebben, wilde ik zelf ook graag zo'n blog beginnen en hoop ik dat het een inspiratie volle blog wordt :)

Kortom, 6 beste vriendinnen die dicht bij elkaar wonen & bij elkaar in de klas zitten! Als je verder nog vragen hebt kun je ze altijd stellen bij de reacties!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...