Pagina's

zondag 7 april 2013

Shoplog: Fashion Days Amsterdam

Hey allemaal!

Dit is mijn eerste stukje dat ik schrijf, en ik vind het echt heel leuk! Sinds 2 jaar ga ik 2 keer per jaar naar de Fashion Days in Amsterdam en dat is altijd super leuk. Het is wel vaak druk, maar dat is niet zo erg. Mijn vriendin, haar moeder, mijn moeder en ik gaan daar 's ochtends vroeg heen en blijven daar tot ongeveer 18:00 uur.

De Fashion Days zijn drie dagen: vrijdag, zaterdag en zondag. Alle kleding-, schoenen-, sieraden- & tassenwinkels bevinden zich in het WFC in Amsterdam in meer dan 300 showrooms. Aan het eind van de dag heb je super veel last van je voeten. Je ziet soms mensen lopen met hakken aan, die houden dat nooit vol en moeten vaak uitrusten. Tip: doe gemakkelijke kleding en schoenen aan.





Als eerst gaan we altijd naar B-Young, een best wel grote winkel met leuke dingetjes. Daar heb ik dit T-shirtje gekocht voor maar €5,00! Toen ik net naar binnen liep dacht ik: Leuk! Er waren heel veel zomerkleuren, maar toen ik beter ging kijken viel het eigenlijk best wel tegen.




Daarna gingen we in een restaurantje wat drinken en begonnen we aan toren 1.

We zijn naar een schoenenwinkel geweest waar veel korting was, samplesale. Het zijn witte sneakers met gouden accenten van Robert Garino. Ze waren €35,00.


Dit T-shirtje kocht ik in een wat meer afgelegen deel net als de rest van de bloesjes en T-shirtjes die nu komen.

Het is een groen/ blauw mouwloos bloesje met knoopjes. Er waren iets van 5 kleuren hiervan dus ik vond het moeilijk om te kiezen, maar deze stond het best bij mijn huid-,  haarkleur. De andere kleuren waren:

-    zwart
-    neon geel
-    neon roze
-    wit

 Hij is van Realize, ik had zelf nog nooit van dit merk gehoord, maar het is Italiaans. Deze was €12.


Het volgende shirtje is van C.M.P.55. Hij is roze met een crème kleurige boven kant. Er zitten 3 ritsen op en de achterkant is net iets langer dan de voorkant. Hij was €5.



Dit T-shirt/bloesje bestaat uit 2 verschillende materialen. De voorkant is viscose en de de achterkant is elastisch polyester. Hij is wit en heeft een watervalhals. De ketting die je op het plaatje ziet is een strikje met een pareltje. Hij zat bij het T-shirt/bloesje. (Sorry voor het kleurverschil, het is zoals op het eerste plaatje!)









Dit hemdje dat ik heb gekocht is zalmroze met zilveren en zwarte mini studs. Ik heb deze bijna op het laatst gekocht en ik ben er heel blij mee. Je kan er goed mee combineren, bijvoorbeeld op een zwarte short. Hij kostte €10.


Ik had nog geen bloesje met lange mouwen en nu heb ik er dan eindelijk een gekocht! Hij is wit met delen spijkerstof op de schouders, de twee zakjes en de boordjes. Het zit nog best lekker voor een vrij net bloesje :). Ik kan hem aan in de zomer als het ietsje koeler is. Dit item was €15.



Als laatste..... een sjaal. Sjaals vind ik echt een must have. Je kan er super veel mee, bijvoorbeeld als accessoire, tegen de wind of gewoon omdat je het lekker vindt om er een te dragen. Deze is wit met dunne goudachtige garen door de witte stof heen. Hij is heel dun, maar heel erg zacht. De sjaal was €6.


Door op de link bovenaan het artikel te klikken ga je naar de officiële site van de Fashion Days, mocht je interesse hebben. Dit was het helaas alweer!

Kusjes,
Marleen




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...